Consultor de comunicació
Albert Roura Planas (Arenys de Munt, Barcelona, 1963). Periodista. Actualment, consultor de comunicació a diferents empreses privades dels sectors de la indústria, de la restauració i de l’àmbit financer, entre d’altres.
Va coordinar la campanya electoral de Víctor Font a la presidència del FC Barcelona (2018-2021) i la d'Amaia Gorostiza a la presidència de la SAD Eibar (2017). Anteriorment, havia estat director de Comunicació del FC Barcelona (2015-2017).
Després del "cas Millet", va ser el director de mecenatge i comunicació de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana (2010-2015). Abans havia estat director de comunicació del Grup Agbar (2005-2010), de la Universitat de Barcelona (2004-2005) i de la Fundació "la Caixa" (1994-1998). Ha estat també cap de premsa d'El Corte Inglés a Catalunya (1992-1994). Va ser vicepresident de Dircom Catalunya des del 2007 fins al 2014.
Com a periodista ha treballat a TVE (serveis informatius, ‘Estadio 2’ i ‘Estudi Estadi’, de 1983 a 1988), a TV3 (‘La vida en un xip’, amb Joaquim Maria Puyal, de 1988 a 1990), al ‘Diari de Barcelona’ (cap d’esports, els anys 1990 i 1991), a ‘El Periódico de Catalunya’ (1991 y 1992) i a Catalunya Ràdio (coordinador d’‘El Matí de Catalunya Ràdio’, amb l’Antoni Bassas, de 1998 a 2004).
Ha estat codirector i professor del curs ‘Direcció Estratègica de la Marca i la Comunicació’, a Esade (Barcelona i Madrid), de 1998 a 2010.
És autor de la ‘Guía práctica de patrocini esportiu local’, que va fer per encàrrec de la Diputació de Barcelona l’any 2015.