Construint marca

La disciplina especialitzada en la creació, el desenvolupament i la gestió estratègica de marques s'anomena brànding

La creació, desenvolupament i gestió de marques s'anomena brànding | iStock La creació, desenvolupament i gestió de marques s'anomena brànding | iStock

Les marques, els signes que identifiquen una empresa, un producte o un servei i els distingeixen d’altres, ens envolten, ens identifiquen, ens defineixen. Desenes de noms de marca formen part del nostre vocabulari, i alguns han passat a denominar productes genèrics. Qui no ha jugat mai al joc d’endevinar marques al mòbil o a la tauleta?

Una bona empresa compta amb un equip especialitzat al darrere que construeix i gestiona les marques

Perquè una marca d’una determinada empresa o d’un determinat producte o servei hagi arribat a ser part del coneixement bàsic i natural que li cal a qualsevol persona per viure al segle XXI hi ha d’haver hagut al darrere un equip multidisciplinari que l’hagi construïda i gestionada. La disciplina especialitzada en la creació, el desenvolupament i la gestió estratègica de marques a fi d’aconseguir que tinguin una presència rellevant, diferenciada i duradora en el mercat s’anomena brànding, adaptació al català del manlleu, o construcció de marca.

branding

Més informació
El màrqueting digital parla català
ValenciApp, l’app pels comerços valencianoparlants
Els mòbils que parlen català
Avui et destaquem
El més llegit