CaixaBank ha finalitzat el procés de substitució de la marca de Bankia de totes les seves oficines de retail. El procés, que va començar amb la integració d'imatge de tots els edificis corporatius del banc, ha suposat el canvi de retolacions interiors i exteriors de més de 2.000 oficines, així com la personalització de tots els seus caixers corresponents.
La unificació de la imatge de marca de tots els locals de CaixaBank ha finalitzat en els terminis establerts després d'engegar-se a principis d'abril, i s'ha implementat de manera progressiva en totes les sucursals del conjunt de la xarxa de CaixaBank a l'Estat espanyol. L'operació va començar amb la fusió legal de l'entitat amb Bankia i l'adaptació de les seves seus, incloses la seu operativa de Madrid i la seu social de València.
L'entitat compta ara amb la xarxa d'oficines més extensa del sector a l'Estat, amb presència en més de 2.200 municipis de tota la geografia espanyola. Amb la fusió amb Bankia, CaixaBank és, a més, l'única entitat bancària amb representació en unes 366 localitats espanyoles, i es planteja mantenir, amb aquest procés, la seva relació propera amb el territori.