02
de Febrer
de
2016
Clintu, la plataforma que permet la contractació de serveis de neteja online, tanca un 2015 superant en un 54% les seves pròpies previsions per aquest any. Àlex Espel, fundador de la plataforma, afirma que "el que més ens anima a tirar endavant es veure que el 70% dels usuaris que proven Clintu repeteixen i que, a més, la valoració del servei és molt alta".
Des dels seus inicis a Barcelona, Clintu ha aconseguit en només un any ser present a València, Bilbao i Madrid, amb expectatives de seguir creixent. En cada ciutat de les que està present, Clintu ha aconseguit registrar un creixement mensual per sobre del 40%, convertint-se així en una plataforma de neteja domèstica de referència a l'hora de contractar un servei amb garanties i de confiança.
La missió de Clintu en el mercat del serveis de neteja és doble i, per això, la satisfacció dels resultats també és doble, ja que permet que treballadores de casa trobin més hores de feina i als usuaris, programar ràpidament la neteja del seu domicili "Només el 2015 Clintu ha netejat més de 3 milions de metres quadrats, equivalents a 100 Coliseus Romans. Estem molt satisfets amb el treball realitzat i la confiança dels nostres usuaris", afirmen des de la plataforma.
L'objectiu de Clintu per 2016 és multiplicar per 10 el volum d'hores de neteja contractades ja que això "ens permetria seguir augmentant el nostre equip i seguir sent la referència per trobar serveis de neteja per hores". A més durant 2016 preveuen que es netegin 30 milions de metres quadrats, el que equivaldria a 3900 camps de futbol.
Un altre dels objectius per aquest any és seguir creixent per la resta de la península i tenir presència en set ciutats però també puntualitzen "preferim un creixement segur i sostingut en el que ens assegurem proporcionar un servei de qualitat, com fins ara, enlloc de créixer de forma brusca i estar a tot arreu sense garanties. Fins ara hem anat creixent de forma mensual per sobre del 40% i volem que es mantingui aquest ritme a totes les ciutats on anem".
Des dels seus inicis a Barcelona, Clintu ha aconseguit en només un any ser present a València, Bilbao i Madrid, amb expectatives de seguir creixent. En cada ciutat de les que està present, Clintu ha aconseguit registrar un creixement mensual per sobre del 40%, convertint-se així en una plataforma de neteja domèstica de referència a l'hora de contractar un servei amb garanties i de confiança.
La missió de Clintu en el mercat del serveis de neteja és doble i, per això, la satisfacció dels resultats també és doble, ja que permet que treballadores de casa trobin més hores de feina i als usuaris, programar ràpidament la neteja del seu domicili "Només el 2015 Clintu ha netejat més de 3 milions de metres quadrats, equivalents a 100 Coliseus Romans. Estem molt satisfets amb el treball realitzat i la confiança dels nostres usuaris", afirmen des de la plataforma.
L'objectiu de Clintu per 2016 és multiplicar per 10 el volum d'hores de neteja contractades ja que això "ens permetria seguir augmentant el nostre equip i seguir sent la referència per trobar serveis de neteja per hores". A més durant 2016 preveuen que es netegin 30 milions de metres quadrats, el que equivaldria a 3900 camps de futbol.
Un altre dels objectius per aquest any és seguir creixent per la resta de la península i tenir presència en set ciutats però també puntualitzen "preferim un creixement segur i sostingut en el que ens assegurem proporcionar un servei de qualitat, com fins ara, enlloc de créixer de forma brusca i estar a tot arreu sense garanties. Fins ara hem anat creixent de forma mensual per sobre del 40% i volem que es mantingui aquest ritme a totes les ciutats on anem".