Colvin, plataforma en línia que permet comprar flors a domicili sense intermediaris, ha aixecat dos milions d'euros en la seva tercera ronda de finançament, ha informat la companyia en un comunicat.
L'startup barcelonina va néixer a finals del 2016, i en aquesta ronda han participat Samaipata Ventures (fons liderat pel fundador de La Nevera Roja) i Mediaset, així com fons internacionals i business angels, entre ells, Hugo Arévalo, fundador de Tuenti i actual president de Hawkers.
Colvin ha explicat que, evitant intermediaris, aconsegueix reduir el preu i augmentar l'esperança de vida de les flors en mans del client final.
En amb prou feines un any de vida, l'empresa ha multiplicat per deu la seva facturació, i actualment compta amb 25 empleats i encara el 2018 amb l'objectiu de seguir creixent fins a quintuplicar les seves vendes i expandir el seu negoci a escala internacional.
L'empresa va ser fundada per Sergi Bastardas, Andrés Cester, i Marc Olmedillo, tres antics estudiants d'Esade, després del seu pas per multinacionals com Amazon, Citigroup i GSK, respectivament.