La startup catalana Datumize ha guanyat en la categoria de Content & Channels del South Summit 2017. Aquesta vertical temàtica tracta sobre com els mitjans de comunicació han hagut de reinventar-se en l’era de la irrupció digital i l’omnipresència del comerç electrònic.
Datumize ha creat un software empresarial destinat a capturar Dark Data de manera no intrusiva i transformar-la en informació empresarial rellevant per a la integració de sistemes d’informació corporatius.
A part de Datumize, 12 startups catalanes han quedat finalistes en l’edició d’aquest any del South Summit. Aquestes són AQUA.abib, Bwom, Caravelo, Carnovo, Mediktor, MOOV, Sekg, Shoppiday, Submer Technologies, Top Doctors, Transplant Biomedicals i Wallbox.
La primera jornada del South Summit també ha repartit premis en les categories de New Money –que tracta sobre l’evolució del sistema bancari i les fintech-, Art & Culture –la vertical temàtica sobre les noves tecnologies aplicades a l’art i la cultura-, Smart Mobility –sobre la mobilitat, la connectivitat i les smart cities- i la vertical B2B. Les empreses guanyadores en cada una d’aquestes verticals temàtiques han estat la madrilenya Darwinex, la danesa WARM, la gallega Avansig i l’asturiana Zapiens, respectivament.