La Generalitat ha destinat 2,4 milions d'euros, procedents de la recaptació de la taxa turística, a llançar una campanya de promoció de Catalunya centrada en el turisme familiar.
El conseller d'Empresa, Felip Puig, ha explicat que aquesta campanya, centrada en el 2014 perquè ha estat declarat l'any del turisme familiar, s'ha dirigit als mercats alemany, francès, anglès, espanyol i català i es farà en aquests cinc idiomes.
Campanya nacional i internacional
A escala internacional, els anuncis mostren famílies estrangeres parlant de la seva experiència a Catalunya, amb la qual cosa es pretén generar entre el públic un sentiment de pertinença a un destí on gaudir d'unes vacances ideals en família.
Amb el lema "Si ho tens al cap, ho tens a Catalunya", en la campanya en el marc nacional es pretén transmetre la idea que tot el que algú pot imaginar per passar unes vacances en família ho trobarà a Catalunya.
Catalunya, capital turística europea
El conseller ha explicat que el 60% del turisme que ve a Catalunya és familiar, ja que és un dels destins turístics "preferits" per les famílies europees.
Puig ha destacat que el turisme familiar acostuma a tenir estades més llargues que d'altres segments i requereix una sèrie de serveis d'accessibilitat i seguretat, d'oci i d'altres de complementaris.
També ha dit que l'aposta pel turisme familiar també incorpora una sèrie de valors, com la família o la cohesió social, i que aquesta campanya "reforça" el "valor reputacional" de Catalunya com "un país normal, que es projecta al món".
Creixement del turisme interior
Segons les dades que ha presentat el conseller, el turisme interior s'ha incrementat durant el primer trimestre de l'any, ja que hi ha més reserves i més moviment i es confia en què el 2014 serà un any igual de profitós.
L'any temàtic sobre el turisme familiar comptarà amb més de mil activitats i propostes vinculades al turisme familiar ofertes per un centenar d'empreses turístiques catalanes que s'han adherit a la iniciativa.
El conseller d'Empresa, Felip Puig, ha explicat que aquesta campanya, centrada en el 2014 perquè ha estat declarat l'any del turisme familiar, s'ha dirigit als mercats alemany, francès, anglès, espanyol i català i es farà en aquests cinc idiomes.
Campanya nacional i internacional
A escala internacional, els anuncis mostren famílies estrangeres parlant de la seva experiència a Catalunya, amb la qual cosa es pretén generar entre el públic un sentiment de pertinença a un destí on gaudir d'unes vacances ideals en família.
Amb el lema "Si ho tens al cap, ho tens a Catalunya", en la campanya en el marc nacional es pretén transmetre la idea que tot el que algú pot imaginar per passar unes vacances en família ho trobarà a Catalunya.
Catalunya, capital turística europea
El conseller ha explicat que el 60% del turisme que ve a Catalunya és familiar, ja que és un dels destins turístics "preferits" per les famílies europees.
Puig ha destacat que el turisme familiar acostuma a tenir estades més llargues que d'altres segments i requereix una sèrie de serveis d'accessibilitat i seguretat, d'oci i d'altres de complementaris.
També ha dit que l'aposta pel turisme familiar també incorpora una sèrie de valors, com la família o la cohesió social, i que aquesta campanya "reforça" el "valor reputacional" de Catalunya com "un país normal, que es projecta al món".
Creixement del turisme interior
Segons les dades que ha presentat el conseller, el turisme interior s'ha incrementat durant el primer trimestre de l'any, ja que hi ha més reserves i més moviment i es confia en què el 2014 serà un any igual de profitós.
L'any temàtic sobre el turisme familiar comptarà amb més de mil activitats i propostes vinculades al turisme familiar ofertes per un centenar d'empreses turístiques catalanes que s'han adherit a la iniciativa.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.