Benidorm vol cuidar el visitant

Més de 200 empresaris i directius assisteixen a la cinquena Jornada de Turisme de Benidorm

Jornada de Turisme a Benidorm | Cedida
Jornada de Turisme a Benidorm | Cedida
Redacció VIA Empresa
València
08 de Juny de 2018
Act. 08 de Juny de 2018

La Jornada de Turisme de Benidorm ha tancat la seua cinquena edició amb tres reptes per la indústria turística del País Valencià: cuidar al turista, que el treballador l'atenga de forma personalitzada i augmentar la interacció entre empreses. Així ho ha resumit el president d’AVE, Vicente Boluda, durant la clausura de l’acte, qui va destacar que “tots som turisme perquè d’una forma o altra tota l’activitat econòmica es beneficia de la vinguda de turistes al nostre país i a la nostra comunitat”.

 

Més de 200 empresaris i directius del territori han assistit a la jornada, que ha començat amb un homenatge a Roc Gregori, impulsor de la primera llei turística valenciana i creador de l’Agència Valenciana de Turisme. A més, s’ha destacat la bona conjuntura i les perspectives per al 2018, amb una desacceleració del creixement en volum de turistes i una millora de la despesa mitjana, segons informen en un comunicat.

La jornada també ha analitzat un aspecte clau en l’èxit dels llocs turístics: la seguretat, l’estabilitat i la confiança de les destinacions. Així, s’han analitzat els casos de dos països com Turquia i França de la mà d’Iskender Çayla, soci director de Delicias Travel & Incentives, Olivier Jager, CEO de Forwardkeys i Cedric Prieto, Cónsul General de França a Madrid.

 

També han participat el president d’AC Hotels by Marriott, Antonio Catalán i el director de Xacobeo, Rafael Sánchez, qui han analitzat el cas del Camí de Santiago com a exemple de com convertir un recurs i el patrimoni en un producte turístic.