• Economia
  • Atrápalo creix un 60% a Llatinoamèrica i s'hi consolida

Atrápalo creix un 60% a Llatinoamèrica i s'hi consolida

La companyia en línia de viatges i entreteniment va facturar més de 330 milions d'euros el 2015

Nacho Sala, director de màrqueting d'Atrapalo
Nacho Sala, director de màrqueting d'Atrapalo
Europa Press
28 de Gener de 2016
Act. 28 de Gener de 2016
La companyia en línia de viatges i entretenimentAtrápalo va facturar més de 330 milions d'euros el 2015, fet que suposa un 5% més que l'any anterior, i va registrar un fort creixement del 60% a Llatinoamèrica, que ja representa el 40% de la seva xifra de negoci.

La companyia, que és present a nou països -Espanya i vuit de l'Amèrica Llatina-, ha registrat un milió de clients el 2015, que van tenir una repetició de compra del 40%, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Per al director executiu d'Atrápalo, Manuel Roca, el 2015 va suposar la "consolidació" de la marca a Llatinoamèrica, i també va aconseguir millorar la qualitat de l'oferta gràcies a acords entre bancs, cadenes hoteleres i oficines de turisme.

Roca també ha explicat que l'empresa afronta els reptes de continuar innovant tecnològicament en el web i el mòbil -d'on procedeix el 40% del trànsit de la companyia i s'espera que arribi al 50% el 2016-, tancar nous acords i consolidar la seva presència a Llatinoamèrica.

El 2016, Atrápalo espera créixer en tots els mercats on és present, especialment a l'Argentina i Mèxic, on va començar a operar més tard, i que el sector de l'oci en línia experimenti cinc anys de gran creixement fins a acostar-se al pes que té a Europa i EUA.