28
de Gener
de
2016
Act.
28
de Gener
de
2016
La companyia en línia de viatges i entretenimentAtrápalo va facturar més de 330 milions d'euros el 2015, fet que suposa un 5% més que l'any anterior, i va registrar un fort creixement del 60% a Llatinoamèrica, que ja representa el 40% de la seva xifra de negoci.
La companyia, que és present a nou països -Espanya i vuit de l'Amèrica Llatina-, ha registrat un milió de clients el 2015, que van tenir una repetició de compra del 40%, ha informat aquest dimecres en un comunicat.
Per al director executiu d'Atrápalo, Manuel Roca, el 2015 va suposar la "consolidació" de la marca a Llatinoamèrica, i també va aconseguir millorar la qualitat de l'oferta gràcies a acords entre bancs, cadenes hoteleres i oficines de turisme.
Roca també ha explicat que l'empresa afronta els reptes de continuar innovant tecnològicament en el web i el mòbil -d'on procedeix el 40% del trànsit de la companyia i s'espera que arribi al 50% el 2016-, tancar nous acords i consolidar la seva presència a Llatinoamèrica.
El 2016, Atrápalo espera créixer en tots els mercats on és present, especialment a l'Argentina i Mèxic, on va començar a operar més tard, i que el sector de l'oci en línia experimenti cinc anys de gran creixement fins a acostar-se al pes que té a Europa i EUA.
La companyia, que és present a nou països -Espanya i vuit de l'Amèrica Llatina-, ha registrat un milió de clients el 2015, que van tenir una repetició de compra del 40%, ha informat aquest dimecres en un comunicat.
Per al director executiu d'Atrápalo, Manuel Roca, el 2015 va suposar la "consolidació" de la marca a Llatinoamèrica, i també va aconseguir millorar la qualitat de l'oferta gràcies a acords entre bancs, cadenes hoteleres i oficines de turisme.
Roca també ha explicat que l'empresa afronta els reptes de continuar innovant tecnològicament en el web i el mòbil -d'on procedeix el 40% del trànsit de la companyia i s'espera que arribi al 50% el 2016-, tancar nous acords i consolidar la seva presència a Llatinoamèrica.
El 2016, Atrápalo espera créixer en tots els mercats on és present, especialment a l'Argentina i Mèxic, on va començar a operar més tard, i que el sector de l'oci en línia experimenti cinc anys de gran creixement fins a acostar-se al pes que té a Europa i EUA.