El Bizbarcelona by Barcelona Activa ha tancat aquest dijous la seva vuitena edició en el recinte Montjuïc de Fira de Barcelona amb uns 13.900 visitants entre emprenedors i pimes. El 37,6% de visitants es declara emprenedor i un percentatge gairebé idèntic (37,9%) s'enquadra en l'àmbit de les pimes, ha explicat l'organització en un comunicat.
El nombre global de visitants es manté respecte a l'any a la passada edició, encara que en termes relatius "creix lleugerament la presència d'autònoms i empreses". L'organització ha comptabilitzat 1.500 contactes en les diferents activitats de networking i assessorament programades, més d'1.000 visites al Biz Digital Experience Area by Sportmas; 19.000 assistents a les conferències organitzades; més de 280 trobades a l'àrea de Reempresa; i 2.500 missatges en el Mur del saló.
El Bizbarcelona ha inclòs un total de 190 conferències i 40 activitats de networking en les quals han intervingut prop de 300 ponents.
Els temes tractats han girat entorn de l'i-commerce, logística i distribució; màrqueting digital i xarxes socials; negocis digitals, big data i IoT; transformació econòmica i empresarial; transformació social; finançament; exportació i noves tendències.
El saló també ha comptat amb gairebé un centenar de punts d'atenció al visitant, activitats específiques centrades en exportació i finançament, l'àrea Bizfranquicias i una zona de stands amb 90 expositors.