British Airways investiga els 380.000 pagaments amb targeta dels seus clients que s'han vist afectats pel robatori d'"informació personal i financera" que ha denunciat haver patir aquest dijous. L'aerolínia britànica ha obert una investigació de "caràcter urgent" com a una "activitat criminal" en descobrir que la informació dels seus clients ha estat compromesa des del 21 d'agost fins el 5 de setembre.
We are investigating the theft of customer data from our website and our mobile app, as a matter of urgency. For more information, please click the following link:https://t.co/2dMgjw1p4r
— British Airways (@British_Airways) 6 de setembre de 2018
De fet, la companyia ha recomanat a les víctimes del robatori que contactin amb els seus bancs o proveïdors de targetes de crèdit, mentre que el seu president i conseller delegat, Álex Cruz, ha lamentat "profundament la disrupció que aquesta activitat criminal ha provocat".
Les xarxes socials s'han omplert de crítiques contra l'aerolínia perquè, segons alguns clients, s'han assabentat del que ha passat a través de les notícies i no per British Airways. Aquesta no és la primera vegada aquest any que la companyia rep queixes dels seus usuaris. Al juny va haver de cancel·lar la reserva de més de 2.000 vols que van vendre per "error" a un preu més baix del que tocava, mentre que entre maig i juliol va cancel·lar diversos vols als aeroports londinencs de Heathrow i Gatwick.