CaixaBank continua potenciant el seu model d’especialització amb el llançament de CaixaBank FeelGood, una nova àrea creada per oferir productes i serveis adaptats a les necessitats específiques de negocis vinculats a la salut i el benestar. A través de FeelGood, l'entitat prestarà un servei integral, financer i no financer, als autònoms, microempreses i establiments dedicats a la salut, el benestar, l'esport, la bellesa i la cura de mascotes.
Amb aquest llançament, l'entitat reafirma la seva aposta per oferir suport especialitzat i atenció personalitzada a negocis de sectors clau. CaixaBank compta actualment amb una cartera de més de 116.000 clients d'aquests sectors, la qual cosa la posiciona com una entitat de referència per a aquest tipus d'establiments.
A través de FeelGood, CaixaBank posarà a la disposició d'aquest tipus d'establiments una oferta de serveis que inclourà des d'eines especialitzades i solucions tecnològiques que els permetran digitalitzar-se i simplificar així la gestió del seu punt de venda, fins a finançament adaptat a aquest tipus de negocis per cobrir necessitats com l'adquisició d'equips pel desenvolupament de la seva activitat professional.
El catàleg de productes i serveis de CaixaBank FeelGood inclourà també segurs especialitzats, renting d'equips específics i solucions d'inversió. A més, a través de CaixaBank, aquest tipus d'establiments podran oferir opcions de finançament dels seus propis serveis i productes als clients finals des del mateix punt de venda.