Colvin, la millor startup del 2021 segons Esade Alumni i BStartup, confirma la seva entrada al mercat francès amb la compra de Monsieur Marguerite. Amb aquesta adquisició, l'empresa tecnològica dedicada al sector de la floricultura ampliarà la seva presència a Europa, en línia amb el procés de maduració i creixement que va iniciar al juliol amb la ronda d'inversió sèrie C que va resultar amb un finançament de 45 milions d'euros.
Colvin és el primer negoci de comerç vertical que ha apostat per digitalitzar el sector de les flors i plantes a Europa amb un model disruptiu basat en la desintermediació del producte i de la cadena de subministrament. Amb l'acord d'adquisició, Monsieur Marguerite continuarà operant com a organització independent, mantenint als seus fundadors dirigint la companyia, així com l'equip i la seva marca. La companyia ha admès que fa temps que "segueixen la pista a Monsieur Marguerite", segons Andrés Cester, cofundador de Colvin. Com a principals motius de la compra, Sergi Bastardas, l'altre cofundador, destaca "l'experiència demostrada de Monsieur Marguerite i la seva visió sobre la disrupció de la cadena de subministrament, digitalitzant i impulsant el teixit d'agricultors locals".
La pandèmia de la covid-19 ha ajudat a accelerar la penetració del comerç en línia, multiplicant per quatre el consum de flors i plantes. La companyia assegura que el 2021 ha servit per estabilitzar la demanda de clients. Actualment, Colvin compta amb més de 250 empleats i espera aconseguir les 300 persones en els pròxims mesos.
Els cofundadors de Monsieur Marguerite, Benjamin Perot i Ludovic Mareau, asseguren que "la indústria francesa de flors i plantes necessita digitalitzar-se i estar més estructurada. Colvin ha creat la plataforma adequada per a això, optimitzant els ingressos dels agricultors i permetent que es puguin comprar flors i plantes conreades a França des d'un mateix lloc".