• Economia
  • El fons CNBB inverteix 2 MEUR a Subasta de Ocio

El fons CNBB inverteix 2 MEUR a Subasta de Ocio

La injecció de capital pemetrà doblar el nombre de proveïdors per oferir nous productes i experiències

El concepte clàssic de subhasta pren una nova dimensió a Subasta de Ocio
El concepte clàssic de subhasta pren una nova dimensió a Subasta de Ocio
Europa Press
29 de Març de 2017
Act. 29 de Març de 2017
Subasta de Ocio, l'app de subhastes líder a Espanya, ha tancat una ronda de finançament sèrie A de 2 milions d'euros amb el fons d'inversió CNBB. La companyia ofereix més de 2.000 productes i serveis cada dia a través de la seva plataforma mòbil.

Des de principis de maig 2013, Subasta de Ocio ha passat a tenir més de 800.000 clients i van acabar 2016 amb una facturació de més de 11 mlions d'euros d'ingressos. L'any passat, l'empresa amb seu a Barcelona va guanyar el premi TheNextWeb Tech5 per ser l'empresa amb més creixement d'Espanya: 3.000% de creixement en tres anys.

La inversió de CNBB servirà per doblar el nombre de proveïdors i ajudar a créixer el negoci, un objectiu que volen assolir abans de finals d'any. "Per oferir les millors subhastes a tots els nostres clients a Espanya, necessitem augmentar el nombre de subhastes que organitzem" diu Marc Zinck, CEO de la companyia. "Creiem que les subhastes són fantàstiques i una manera divertida de comprar online, mentre que és una manera d'augmentar facturació per als nostres proveïdors", afegeix.

"Subasta de Ocio es diferencia per mostrar com un joc l'ecommerce tradicional. Això és crucial en un mercat d'apps amb molta competència", afirma per la seva banda Lucas Brentjens, co-fundador i managing director de CNBB, el qual s'inclou en la junta directiva de Subasta de Ocio.