14
de Febrer
de
2015
Act.
15
de Febrer
de
2015
El complex comercial de La Roca Village compta des de fa uns mesos amb una zona d'oració per a qualsevol religió del món. Es tracta d'una Contemplation room amb un espai per a homes i un altre per a dones. És un dels serveis que s'han posat en marxa amb l'ampliació del passat estiu. La Roca Village ofereix actualment un total de 6.000 metres quadrats a serveis paral·lels al shooping per "millorar els nivells d'hospitalitat pels clients". El complex compta amb una sala VIP o una sala de reunions. El visitant xinès és el principal client estranger del centre, per davant del rus. El 56% de visitants són de fora l'Estat.
La Contemplation room està ubicada a la nova zona de l'outlet, inaugurada aquest passat juliol. Es tracta d'un espai neutre amb un cartell d'entrada on s'hi poden veure els logotips de totes les religions del món. "És una sala destinada a qualsevol de les religions. Som un destí internacional i volem satisfer la demanda de tots els clients, siguin d'on siguin", ha explicat a l'ACN la cap de comunicació de La Roca Village, Anna Crespo.
La Contemplation room compta amb un distribuïdor i una sala per a homes una altra per a dones. Les dues cambres compten amb un espai per a rentar-se els peus. Aquest servei, de fet, es va decidir instal·lar a partir de les peticions dels clients estrangers. La Roca Village no disposa encara de dades del nombre de persones que utilitzen la sala.
6.000 metres quadrats
L'espai confessional és un dels serveis que es van posar en funcionament amb l'ampliació del passat estiu. El complex compta des de llavors amb 40 noves botigues - en total són 140- i amb 6.000 metres quadrats destinats a serveis per "millorar l'hospitalitat pels clients", segons ha explicat Crespo. A tall d'exemple, es va ubicar una sala VIP "perquè els clients se sentin com a casa". És una sala "on els clients poden descansar de les compres, poden prendre un cafè o poden dinar".
Just al costat hi ha una altra gran sala "dissenyada per a trobades empresarials, conferències, jornades, congressos i altres esdeveniments internacionals, que pot acollir aproximadament unes 80 persones."
D'altra banda, La Roca Village ha instaurat també el servei Handsfree perquè els clients no hagin d'anar carregats amb les bosses. Els visitants poden anar comprant roba a les diferents botigues sense haver d'emportar-se el producte. Al cap d'una estona, una noia recull totes les compres i les deixa a punt per ser carregades al cotxe.
La Roca Village rep 3,3 milions de visitants l'any. Un 56% són estrangers. Els xinesos són els principals visitants, per davant dels russos i dels àrabs. El 44% de visitants són locals. La despesa mitjana per turista a La Roca Village durant el 2014 ha estat de 221,60€, més d'un 7% que l'any anterior. Els països que realitzen una despesa més elevada per turista són el Japó (314€), Hong Kong (283,5€) i la Xina (277,90€).
La Contemplation room està ubicada a la nova zona de l'outlet, inaugurada aquest passat juliol. Es tracta d'un espai neutre amb un cartell d'entrada on s'hi poden veure els logotips de totes les religions del món. "És una sala destinada a qualsevol de les religions. Som un destí internacional i volem satisfer la demanda de tots els clients, siguin d'on siguin", ha explicat a l'ACN la cap de comunicació de La Roca Village, Anna Crespo.
La Contemplation room compta amb un distribuïdor i una sala per a homes una altra per a dones. Les dues cambres compten amb un espai per a rentar-se els peus. Aquest servei, de fet, es va decidir instal·lar a partir de les peticions dels clients estrangers. La Roca Village no disposa encara de dades del nombre de persones que utilitzen la sala.
6.000 metres quadrats
L'espai confessional és un dels serveis que es van posar en funcionament amb l'ampliació del passat estiu. El complex compta des de llavors amb 40 noves botigues - en total són 140- i amb 6.000 metres quadrats destinats a serveis per "millorar l'hospitalitat pels clients", segons ha explicat Crespo. A tall d'exemple, es va ubicar una sala VIP "perquè els clients se sentin com a casa". És una sala "on els clients poden descansar de les compres, poden prendre un cafè o poden dinar".
Just al costat hi ha una altra gran sala "dissenyada per a trobades empresarials, conferències, jornades, congressos i altres esdeveniments internacionals, que pot acollir aproximadament unes 80 persones."
D'altra banda, La Roca Village ha instaurat també el servei Handsfree perquè els clients no hagin d'anar carregats amb les bosses. Els visitants poden anar comprant roba a les diferents botigues sense haver d'emportar-se el producte. Al cap d'una estona, una noia recull totes les compres i les deixa a punt per ser carregades al cotxe.
La Roca Village rep 3,3 milions de visitants l'any. Un 56% són estrangers. Els xinesos són els principals visitants, per davant dels russos i dels àrabs. El 44% de visitants són locals. La despesa mitjana per turista a La Roca Village durant el 2014 ha estat de 221,60€, més d'un 7% que l'any anterior. Els països que realitzen una despesa més elevada per turista són el Japó (314€), Hong Kong (283,5€) i la Xina (277,90€).