26
d'Octubre
de
2015
Act.
26
d'Octubre
de
2015
El grup català Eurofragance aposta pels mercats internacionals. La companyia, especialitzada en la creació i distribució de fragàncies, ha engegat un centre creatiu a Singapur, en resposta a la seva estratègia de creixement en sud-est asiàtic.
Situada a la ciutat de Yishun, Eurofragances ha creat la societat Eurofragance S.I Àsia per donar servei a mercats com Tailàndia, Vietnam, Indonèsia, Hong Kong o Corea, que en conjunt suposen ja el 8% de les vendes de la companyia.
"La nostra estratègia a Singapur passa per millorar el servei al client en al sud-est asiàtic i perfeccionar el coneixement del mercat local", ha explicat Santiago Sabatés, conseller delegat d'Eurofragance.
La companyia hi ha posat al capdavant Allan Koh, que compta amb una experiència de dinou anys com a director general i responsable de vendes, màrqueting i desenvolupament de producte en el sector de les fragàncies a Àsia Pacífic, Europa i Estats Units.
Àsia és el continent on Eurofragance té una major implantació. El 2012, aquesta regió va generar el 78,6% de les vendes de la companyia, repartides en diferents zones geogràfiques, com el Golf Aràbic, Àsia Pacific, Índia i Turquia.
Eurofragance, que està actualment present en més de 70 països, va facturar l'any passat prop de 43 milions d'euros, un 12% més que l'any anterior, i preveu tornar a créixer el 2106 en doble dígit, fins a superar els 50 milions d'euros.
Situada a la ciutat de Yishun, Eurofragances ha creat la societat Eurofragance S.I Àsia per donar servei a mercats com Tailàndia, Vietnam, Indonèsia, Hong Kong o Corea, que en conjunt suposen ja el 8% de les vendes de la companyia.
"La nostra estratègia a Singapur passa per millorar el servei al client en al sud-est asiàtic i perfeccionar el coneixement del mercat local", ha explicat Santiago Sabatés, conseller delegat d'Eurofragance.
La companyia hi ha posat al capdavant Allan Koh, que compta amb una experiència de dinou anys com a director general i responsable de vendes, màrqueting i desenvolupament de producte en el sector de les fragàncies a Àsia Pacífic, Europa i Estats Units.
Àsia és el continent on Eurofragance té una major implantació. El 2012, aquesta regió va generar el 78,6% de les vendes de la companyia, repartides en diferents zones geogràfiques, com el Golf Aràbic, Àsia Pacific, Índia i Turquia.
Eurofragance, que està actualment present en més de 70 països, va facturar l'any passat prop de 43 milions d'euros, un 12% més que l'any anterior, i preveu tornar a créixer el 2106 en doble dígit, fins a superar els 50 milions d'euros.