La setena Fira de Consum Responsable i d'Economia Social i Solidària de Barcelona tanca amb èxit d'afluència. Després de 12 dies instal·lat a Plaça Catalunya, l'esdeveniment clausura l'edició d'enguany amb 88.000 visitants i la venda de més de 7.000 productes de proximitat elaborats per entitats i empreses del teixit social barceloní.
Sota el lema "Sumem bo i local. Ara, aquí i tot l'any", la Fira d'Economia Social ha reunit 39 empreses i organitzacions de l'economia social i solidària de la capital del país. L'oferta del mercat ha passat per l'artesania, el tèxtil, la cultura o l'alimentació envasada, així com les joguines i altres productes de regal dedicats al Nadal.
A banda dels consumidors, segones les dades publicades per l'Ajuntament de Barcelona, fins a 1.800 persones han passat per l'Espai de Consum Responsable, on es compartien pràctiques i projectes sostenibles que contribueixen a la justícia social al món local. Uns 750 visitants han participat en les dinàmiques de consum responsable, mentre que els organitzadors de la Fira han rebut 40 sol·licituds d'assessorament en profunditat en l'àmbit, ateses al mateix esdeveniment.