Els espanyols gastaran de mitja un total de 240 euros durant les jornades del Black Friday i el Cyber Monday, segons les dades de l'Informe Black Friday 2019, elaborat per Webloyalty.
L'estudi assenyala que la inversió que faran els espanyols durant aquestes jornades de descomptes serà d'uns 160 euros durant el Black Friday, mentre que durant la jornada del Cyber Monday s'estima que es gastaran uns 80 euros.
Els sectors amb els productes més venuts són el tecnològic, turístic i moda. Dins d'aquests sectors s'estima que els productes més demanats seran els relacionats amb l'electrònica (videoconsoles, ordinadors, smartphones), viatges (hotels, bitllets d'avió) i moda (roba, sabates), amb descomptes que rondaran entre el 20% i el 40%.
L'informe també recull que el perfil de comprador online d'aquestes jornades són dones (52%) i homes (48%), entre els 25 i 44 anys (57%), i residents a Madrid (20%) o Barcelona (10%) que fan les seves compres sobretot divendres a les 12.00 hores i a les 21.00 hores, mentre que en el Cyber Monday es retarden una hora les vendes, i els moments àlgids són a les 13.00 hores i a les 22.00 hores.