• Economia
  • Hispack 2018 creix un 20% en expositors i un 12% en superfície

Hispack 2018 creix un 20% en expositors i un 12% en superfície

El saló de l'envàs posarà el focus en la innovació, oferint solucions de 'packaging', procés i logística a mesura per a fabricants i distribuïdors

Hispack és el saló internacional del packaging | Cedida
Hispack és el saló internacional del packaging | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
14 de Febrer de 2018

El saló de l'envàs, Hispack, que se celebrarà al maig en el recinte Gran Via de Fira de Barcelona, reunirà 750 expositors directes -el que suposa més de 1.400 empreses representades-, en 39.000 metres quadrats, creixent més d'un 20% en nombre d'expositors i un 12% en superfície ocupada respecte a la convocatòria de 2015.

 

Hispack 2018 posarà el focus en la innovació, oferint solucions de packaging, procés i logística a mesura per a fabricants i distribuïdors, situant l'envàs com a motor econòmic i element clau en la transformació digital de la indústria, ha informat Fira en un comunicat.

A més, el saló coincidirà amb FoodTech Barcelona, que mostrarà tots els aspectes de la fabricació d'aliments, i amb el nou esdeveniment de tecnologia aplicada a la ramaderia Livestock Forum.

 

D'aquesta manera, els professionals de la indústria alimentària poden trobar en aquesta cita firal solucions que van des de l'ingredient, als processos de producció passant pel 'packaging' i l'arribada al punt de venda.

En la seva previsió global de visitants, Hispack conjuntament amb FoodTech Barcelona estima superar els 38.000 assistents, 4.000 d'ells internacionals.

I és que l'edició de 2018 també posa l'accent en el caràcter internacional de la cita, ja que prop de la tercera part dels seus expositors directes són estrangers i hi participen empreses procedents de 22 països.

Després d'Espanya, el país que aporta més empreses fins al moment és Turquia, seguit d'Itàlia, Alemanya, França, Països Baixos, Portugal i la Xina.