25
de Maig
de
2016
Generar valor mitjançant la gestió eficaç del Big Data. Aquest és l'objectiu de Kelvin Retail, la nova eina que el Banc Sabadell ha presentat aquest dimecres en el marc del Digital Enterprise Show 2016 que s'està celebrant a Madrid.
La nova línia de serveis elaborada pels departaments d'Innovació i Tecnologia de l'entitat financera va dirigida a les pimes, tot i que des del Sabadell auguren que s'acabarà destinant també a la resta d'empreses.
De moment, Kelvin Retail se centra en els comerços, amb la voluntat de proporcionar-los un millor coneixement de la seva activitat per tal que puguin potenciar i dinamitzar el seu negoci.
L'eina permet als comerços disposar d'informació global referent al negoci, els clients i el sector. D'aquesta manera, qualsevol petit negoci podrà identificar la procedència dels seus compradors, l'edat, la freqüència de compra, la quota de mercat, les vendes per hores o la seva facturació en relació amb la mitjana del sector.
Amb aquesta eina, el Banc Sabadell constata l'aposta per reforçant el seu paper com a entitat de referència en l'àmbit dels comerços, petits negocis i autònoms, amb els quals avui suma una cartera de més de 750.000 clients.
En aquest sentit, l'entitat preveu captar durant el 2016 uns 70.000 nous clients, de tal manera que pugui assolir una quota de mercat del 30,2% i superar els 45.000 milions d'euros en volum de negoci gestionat.
La nova línia de serveis elaborada pels departaments d'Innovació i Tecnologia de l'entitat financera va dirigida a les pimes, tot i que des del Sabadell auguren que s'acabarà destinant també a la resta d'empreses.
De moment, Kelvin Retail se centra en els comerços, amb la voluntat de proporcionar-los un millor coneixement de la seva activitat per tal que puguin potenciar i dinamitzar el seu negoci.
L'eina permet als comerços disposar d'informació global referent al negoci, els clients i el sector. D'aquesta manera, qualsevol petit negoci podrà identificar la procedència dels seus compradors, l'edat, la freqüència de compra, la quota de mercat, les vendes per hores o la seva facturació en relació amb la mitjana del sector.
Amb aquesta eina, el Banc Sabadell constata l'aposta per reforçant el seu paper com a entitat de referència en l'àmbit dels comerços, petits negocis i autònoms, amb els quals avui suma una cartera de més de 750.000 clients.
En aquest sentit, l'entitat preveu captar durant el 2016 uns 70.000 nous clients, de tal manera que pugui assolir una quota de mercat del 30,2% i superar els 45.000 milions d'euros en volum de negoci gestionat.