23
de Novembre
de
2016
Act.
23
de Novembre
de
2016
El sector del luxe ha aconseguit uns ingressos per vendes de 253.000 milions d'euros l'any passat, un 1% més que el 2014 a tipus de canvi constants (un 13% més als actuals tipus de canvi), mentre que la indústria cosmètica ha augmentat la seva facturació un 3,9% fins a 203.000 milions.
Aquests són alguns de les dades incloses en la sisena edició de l'informe The luxury and cosmetics financial factbook, elaborat per EY a partir de l'anàlisi de les trenta principals empreses del sector, 23 de béns de luxe i set de cosmètica.
Els consumidors xinesos adquireixen tres de cada deu productes de luxe que es venen a tot el món, però només una cinquena part els compren a Xina.
Els segueixen els consumidors americans, responsables del 24% de les compres totals i els europeus, que han agrupar un 18%.
Per mercats, Estats Units ocupa la primera posició mundial en béns de luxe seguit de Japó, que ha crescut un 9% respecte a l'any anterior, a causa que és la primera destinació estrangera dels turistes xinesos, els majors compradors.
En cosmètics, els mercats més importants són la regió Àsia Pacífic, que agrupa el 36% del total de les vendes -el major volum de tots-, seguit d'Amèrica del Nord, amb un 24%.
Per companyies, L'Oreal -amb una capitalització borsària de 87.542 milions d'euros- i la firma LVMH -amb 77.081 milions- són els dos "gegants" del mercat de productes de cosmètica i luxe, respectivament.
Des d'EY Espanya expliquen que "l'atracció del turisme de compres i la conscienciació de la importància que tenen les noves tecnologies en aquest negoci seran claus per consolidar el desenvolupament de la indústria del luxe en els propers anys".
En aquest sentit, EY concreta que el comerç en línia ha representat el 7% de les vendes totals el 2015, una xifra 10 vegades superior a la de 2005.
L'informe recomana a les empreses que concedeixin un major protagonisme a les noves tecnologies amb la finalitat d'atreure a la generació dels nascuts entre 1980 i el 2000, i que són alts usuaris de l'entorn digital.
L'informe d'EY emfatitza també en la idea que les companyies del sector han de mantenir el seu posicionament enfront dels canals de venda d'articles de luxe de baix cost, que "estan guanyant quota de mercat", expliquen.
Aquests són alguns de les dades incloses en la sisena edició de l'informe The luxury and cosmetics financial factbook, elaborat per EY a partir de l'anàlisi de les trenta principals empreses del sector, 23 de béns de luxe i set de cosmètica.
Els consumidors xinesos adquireixen tres de cada deu productes de luxe que es venen a tot el món, però només una cinquena part els compren a Xina.
Els segueixen els consumidors americans, responsables del 24% de les compres totals i els europeus, que han agrupar un 18%.
Per mercats, Estats Units ocupa la primera posició mundial en béns de luxe seguit de Japó, que ha crescut un 9% respecte a l'any anterior, a causa que és la primera destinació estrangera dels turistes xinesos, els majors compradors.
En cosmètics, els mercats més importants són la regió Àsia Pacífic, que agrupa el 36% del total de les vendes -el major volum de tots-, seguit d'Amèrica del Nord, amb un 24%.
Per companyies, L'Oreal -amb una capitalització borsària de 87.542 milions d'euros- i la firma LVMH -amb 77.081 milions- són els dos "gegants" del mercat de productes de cosmètica i luxe, respectivament.
Des d'EY Espanya expliquen que "l'atracció del turisme de compres i la conscienciació de la importància que tenen les noves tecnologies en aquest negoci seran claus per consolidar el desenvolupament de la indústria del luxe en els propers anys".
En aquest sentit, EY concreta que el comerç en línia ha representat el 7% de les vendes totals el 2015, una xifra 10 vegades superior a la de 2005.
L'informe recomana a les empreses que concedeixin un major protagonisme a les noves tecnologies amb la finalitat d'atreure a la generació dels nascuts entre 1980 i el 2000, i que són alts usuaris de l'entorn digital.
L'informe d'EY emfatitza també en la idea que les companyies del sector han de mantenir el seu posicionament enfront dels canals de venda d'articles de luxe de baix cost, que "estan guanyant quota de mercat", expliquen.