El món Horeca mira cap a Madrid per la celebració del HIP 2023. Des d’avui i fins el dimecres 8 de març, l’esdeveniment reunirà més de 35.000 professionals del sector de l’hostaleria. L’organització ha programat xerrades, reunions i altres activitats relacionades amb les noves oportunitats de negoci i l’aplicació de les tecnologies.
“El HIP s’ha convertit en un punt de trobada de referència per tots els actors de l’hostaleria”, apunta Manuel Bueno. El director del certamen, que comptarà amb una superfície de 60.000 metres quadrats, titlla “d’orgull el fet que el sector observa el HIP com l’escenari ideal per conèixer les tendències i aliances per encarar nous reptes”.
HIP no passarà de puntetes sobre el debat energètic vinculat als efectes de la guerra d’Ucraïna. Els assistents, s’espera la presència de firmes com Enrique Tomás o Grupo Lalala, intercanviaran idees de cara a millorar l’eficiència energètica dels negocis i com reorganitzar les ofertes gastronòmiques a l’actual context d’incertesa.
El paper de les noves tecnologies i les xarxes socials també tindrà un protagonisme destacat a Madrid. Un estudi de l’agència de màrqueting MGH apunta que el 38% d’usuaris que han vist un vídeo d’un restaurant a Tik Tok després l’han visitat o bé han demanat menjar per emportar.
El món Horeca es reuneix a Madrid pel HIP 2023
Fins el 8 de març, l'esdeveniment reunirà 35.000 hotelers a la capital espanyola
06
de Març
de
2023
Act.
30
de Gener
de
2024