• Economia
  • Els serveis de manicura, perruqueria i maquillatge a domicili es tripliquen aquest any

Els serveis de manicura, perruqueria i maquillatge a domicili es tripliquen aquest any

Els serveis de manicura (91%), perruqueria (75%) i maquillatge (208%) són els més demandats, segons l'app de serveis a domicili Webel

Obrir una perruqueria es pot convertir en una cursa d’obstacles | iStock
Obrir una perruqueria es pot convertir en una cursa d’obstacles | iStock
Redacción VIA Empresa
Barcelona
05 de Juliol de 2024

Amb l'arribada del bon temps, cada cop es demanden més els serveis de bellesa i estètica. Aquest 2024, l'increment ha estat especialment notable a domicili: la contractació d'empreses d'aquest sector s'ha triplicat, d'acord amb un informe elaborat per l'app de serveis a domicili Webel. En alguns casos, els serveis van augmentar un 208% la seva contractació.



En concret, s'observa com entre el febrer i el juliol, les reserves de manicura van créixer un 91%, i van passar de 154 a 295 reserves d'aquest servei. En el cas de la perruqueria, l'augment va ser del 75%. Els serveis de maquillatge van experimentar el creixement més gran, amb un 208% més de reserves. Una tendència que, segons l'empresa, "reflecteix un canvi significatiu en els hàbits de preparació per a esdeveniments especials, apostant per la comoditat i la flexibilitat que ofereixen els serveis a domicili".

La primavera i l'estiu, pic de la demanda

"Amb l'arribada de l'estiu, es dispara la demanda de serveis de bellesa a domicili com la manicura, la perruqueria, el maquillatge o la depilació, principalment a causa de l'augment de celebracions i esdeveniments especials", explica Nacho Tejero, CEO i cofundador de Webel.

A partir de la primavera se solen celebrar els casaments, batejos, comunions i graduacions a tot el territori, i per tant la dificultat per trobar un forat a l'agenda d'un local de bellesa i estètica augmenta considerablement. Aquesta circumstància també ha motivat el sorgiment de portals i aplicacions com Webel, que ofereixen l'opció de connectar els centres amb els seus clients i afegir a la cartera de possibilitats les cites a domicili.