La Mobile Week Barcelona ha arribat al final de la seva sisena edició amb 4.500 visitants. Amb un total de 60 activitats de la mà de 80 ponents i unes 40 entitats col·laboradores, la setmana organitzada per Mobile World Capital Barcelona ha fet una aposta per l'exploració dels dretsdigitals i la professionalització de les habilitatstecnològiques.
Segons ha comunicat l'organització, les activitats amb més participació han estat aquelles dedicades al metavers, els nous mitjans, l'ètica digital o la desinformació. També el Family Day, amb xerrades infantils i música en directe, ha estat un dels punts més exitosos de la setmana en la seva tercera edició consecutiva.
La gran novetat ha estat le celebració del PiMEs Day, una jornada dedicada a la digitalització de la petita i mitjana empresa celebrada a l'Antiga Fàbrica Damm. La Mobile Week Barcelona va agrupar molts dels agents digitalitzadors de l'empresa del país – Barcelona Activa, Pimec, la UOC o Cibervoluntarios, així com AllWomen.tech – per mostrar les possibilitats empresarials de la transició digital per al teixit de base català.