Què pensa la societat sobre un tema determinat? La startupNaveler converteix big data en intel·ligència política. L'empresa ofereix a polítics, organitzacions i empreses intel·ligència artificial per entendre l'opinió pública a través d'un algorisme. Segons la companyia, la solució permet detectar, analitzar i sintetitzar milions de dades provinents de fonts múltiples i ordenar-les de major a menor rellevància a temps real.
De manera automàtica, tal com explica la mateixa empresa a través d'un comunicat, Naveler fa recomanacions d'intel·ligència política. La plataforma compta així amb possibles amenaces, oportunitats, debilitats i fortaleses d'una marca concreta, ja sigui mercantil o política. Això permet no només analitzar la situació de la pròpia marca, sinó també veure en quin punt es troba un adversari o una firma de la competència, per exemple.
A banda de la plataforma, Naveler té un equip de consultors polítics i experts en anàlisi de dades, que completen el servei. Conèixer el públic objectiu és una altra de les opcions que ofereix Naveler, que genera un perfil d'edat, gènere i ubicació geogràfica.