Les iniciatives per pal·liar les pèrdues econòmiques provocades per la cancel·lació del Mobile World Congress (MWC) no paren d'aparèixer. El consorci Turisme Barcelona i l'Ajuntament han llançat la campanya Barcelona Opportunity Week, a la qual s'han adherit més de 150 botigues, restaurants, hotels, apartaments turístics, museus i transports. Oferiran, entre el 21 de febrer i el primer de març, descomptes i ofertes en els seus serveis.
Els museus i edificis històrics oferiran un 2x1 -comprant una entrada en regalaran una altra-, les botigues i els apartaments turístics tindran descomptes del 20%, els restaurants oferiran menús a preu tancat i Renfe posarà a la venda bitllets un 35% més barats en trajectes dins l'Estat espanyol que tinguin Barcelona com a destinació. Els hotels també aplicaran descomptes.
Han presentat aquesta iniciativa el primer tinent d'alcaldia de Barcelona, Jaume Collboni, i el director general de Turisme Barcelona, Joan Torrella. El primer ha explicat que la campanya es dirigeix a les persones que tenien reserves fetes durant la setmana del congrés, i Torrella ha afegit que esperen que els 150 establiments que de moment s'hi han sumat augmentin en els propers dies.
La Casa Batlló, el Recinte Modernista Sant Pau, el CaixaFòrum, la Casa de les Punxes, la Fundació Tàpies, el MNAC, el MACBA, el Palau de la Música i els museus municipals oferiran dues entrades pel preu d'una. El Mercat de la Concepció és un dels establiments que s'ha adherit a la iniciativa i oferirà un tast de productes de mercats els dies 28 i 29 de febrer. Els hotels que hi participen oferiran descomptes per habitacions i preus tancats d'uns 20 euros per als menús als seus restaurants.