![Josep Sánchez Llibre, president de Foment del Treball i Josep Santacreu, president de la Cambra de Comerç de Barcelona | Cambra de Barcelona Josep Sánchez Llibre, president de Foment del Treball i Josep Santacreu, president de la Cambra de Comerç de Barcelona | Cambra de Barcelona](https://www.viaempresa.cat/uploads/s1/27/10/18/28/gjcnouswkaaycjr.jpeg)
Les patronals Foment del Treball i Pimec han donat el vistiplau a la proposta de llei de cambres que va aprovar el Consell General de Cambres de Catalunya a finals d’any. El president de l’ens cameral, Josep Santacreu, s’ha reunit en les últimes setmanes amb els líders de les dues organitzacions, Josep Sánchez Llibre i Antoni Cañete, respectivament, per escenificar l’acord.
Amb Sánchez Llibre, la trobada ha estat aquest mateix dimecres. Amb Cañete, va ser el dia 16 de gener. En un comunicat, el Consell General de Cambres de Catalunya ha celebrat poder comptar amb el “suport” de les principals organitzacions empresarials i ha recordat que l’objectiu és que sigui “una llei de consens”.
“Les Cambres no poden esperar més aquesta regulació”, ha afegit Santacreu. Així mateix, ha assegurat que aquesta regulació “serà beneficiosa per a tothom”. En els pròxims dies Santacreu començarà una ronda de contactes amb els grups parlamentaris.