• Economia
  • El Port de Barcelona renova el seu punt d'atenció a empreses i ciutadans

El Port de Barcelona renova el seu punt d'atenció a empreses i ciutadans

Durant l'any 2022, el personal ha atès 16.000 trucades

Imatge del Port de Barcelona | iStock
Imatge del Port de Barcelona | iStock
Redacción - VIA Empresa
Barcelona
22 de Desembre de 2022

El Port de Barcelona ha inaugurat les noves instal·lacions del Servei d’Accés Unificat, situades en un dels edificis del World Trade Center. “El nou espai ha estat dissenyat per adaptar-se als canvis que ha comportat l’ús creixent de l’administració electrònica”, afirma Lluís Salvadó, president del Port. 

El SAU és l’àmbit on les empreses i els ciutadans realitzen gran part dels tràmits administratius vinculats al Port de Barcelona, des de les autoritzacions d’accés i circulació o el pagament de taxes i tarifes. El projecte ha comptat amb una inversió de 150.000 euros. En paral·lel, el Port també ha reforçat els seus canals telemàtics.

Amb una plantilla de 12 treballadors, durant aquest any 2022, el Servei d’Accés Unificat ha gestionat més de 16.000 trucades, 13.000 cobraments i 3.500 sol·licituds d’acreditacions per accedir al recinte portuari. “Aquest volum de feina dona una idea del servei i atenció que s’ofereix des de les nostres instal·lacions”, afegeix Salvadó.