L'Institut Català de Finances (ICF) i l'Association for Corporate Growth (ACG) han celebrat la tercera edició del cicle de conferències "Programa de 20 a 100". L'objectiu, un any més, ha estat impulsar el creixement, la transformació i la innovació de les empreses a través d'un acte, aquesta vegada totalment digital.
El president de l'ACG Barcelona, Xavier Pérez Farguell, ha destacat la importància que "les empreses guanyin dimensió per garantir que puguin resistir millor les crisis". Ametller Origen i Tradeinn han participat a l'esdeveniment per explicar el model de negoci i projecte empresarial de cadascuna, que han permès un creixement exponencial.
Josep Ametller, director general de l'empresa de productes frescos, ha atribuït el seu creixement al "domini de la cadena de valor dels nostres productes, la capacitat d'innovació per tal de crear propostes realment diferenciades de les de la resta i l'entrada del negoci a Barcelona, l'any 2008". D'altra banda, David Martín, el CEO de l'ecommerce de roba esportiva Tradeinn, ha assegurat que "les nostres compres les realitza un algoritme, hem automatitzat al màxim tots els nostres processos".
Tots dos han destacat la importància del comerç digital, pel qual també Ametller Origen aposta, especialment arran de la covid-19. El repte, han coincidit, "és en l'entrega al client final". Segons Martín, la pandèmia ha servit per "avançar el que hauria passat durant els pròxims quatre o cinc anys; els hàbits de consum estan canviant i el comerç digital no para de créixer". "Com a banca pública de Catalunya, des de l'ICF continuarem impulsant aquest tipus d'iniciatives per contribuir al creixement d'aquesta passió emprenedora que avui hem vist", ha tancat la sessió el conseller delegat de l'ICF, Josep-Ramon Sanromà.