Puig ensuma els antípodes

La companyia s'associa amb el Groupe Clarins a Austràlia i Nova Zelanda per reforçar la presència a Oceania

L'edifici de Puig a la Plaça d'Europa
L'edifici de Puig a la Plaça d'Europa
ACN
20 d'Abril de 2017
Act. 20 d'Abril de 2017
La companyia Puig ha anunciat aquest dijous un acord d'associació amb el Groupe Clarins per distribuir les seves marques Premium i Prestige a Austràlia i Nova Zelanda a través de l'empresa Trimex Pty Ltd, una empresa del Groupe Clarins. D'aquesta manera, des de l'abril del 2017, Trime Pty Ltd proporcionarà serveis de back office, de logística i comercials de Puig a Austràlia i serà responsable de distribuir els productes de l'empresa a Nova Zelanda, mentre que Puig gestionarà totes les activitats relacionades amb el màrqueting de les marques i supervisarà la gestió dels comptes claus, segons ha explicat l'empresa catalana en un comunicat.

El seu president i conseller delegat, Marc Puig, ha destacat que aquesta "complementarietat dels nostres negocis ha demostrat ser un valuós avantatge en altres zones i esperem reproduir aquest èxit a Austràlia i Nova Zelanda".

Per la seva banda, el president i conseller delegat del Groupe Clarins, Jonathan Zrihen, també ha mostrat la seva satisfacció per l'acord i ha afirmat que espera "construir una organització encara més eficient i centrada, crear sinèrgies i accelerar el creixement d'ambdues empreses a la regió".

Actualment, el Groupe Clarins es troba present a 130 països a través de 24 filials i és un dels líders mundials en la cosmètica, cura de la pell, maquillatge i fragàncies. Pel que fa Trimex, és una empresa participada la 100% pel grup Clarins i s'encarrega de la distribució de nombroses marques com Thierry Mugler, Azzaro, Paco Rabanne, Prada, Nina Ricci, Jean Paul Gaultier, Versace, Moschino, Cartier, Dunhill i Oscar de la Renta, entre d'altres.