27
de Febrer
de
2017
Act.
27
de Febrer
de
2017
El 4 Years From Now (4YFN), la plataforma per la creixent comunitat de startups digitals de MWCapital, celebra la quarta edició del seu esdeveniment, en col·laboració amb GSMA, consolidant-se com un punt de trobada internacional de referència per emprenedors, inversors i grans corporacions.
Entre el 27 de febrer i l'1 de març, el 4YFN reuneix al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona a més de 600 startups, 700 inversors i acollirà 20.000 visitants segons les previsions, un 60% més que en l'edició de l'any passat.
Al llarg de 3 dies, l'esdeveniment comptarà amb més de 100 conferències de la mà de 270 ponents. Entre ells destaquen Terry von Bibra, Global Manager EMEA d'Alibaba; Michael Spiegelman, Director of Product Innovation for Growth & Acquisition de Netflix; Harper Reed, Next Gen Commerce de PayPal; Fernando Fanton, CTO de Just Eat, i Sir Martin Sorrell, CEO de WPP Group.
El 4YFN Barcelona 2017 arrenca amb nous espais per fomentar l'intercanvi i la interacció entre els seus participants com per exemple, les Startup Pitching Sessions, un espai on les startups, classificades per sector i maduresa, podran presentar els seus projectes davant la comunitat inversora. Per altra banda, els emprenedors també podran participar en les Industry Networking Sessions, unes jornades que, a diferència de les anteriors, neixen com un espai de networking per agrupar startups, emprenedors, inversors, corporacions i clients potencials en funció del seu àmbit d'interès.
La present edició també compta amb una aplicació pròpia, 4YFNetwork, disponible per a Android i iOS, creada per fomentar les connexions entre emprenedors, inversors i grans corporacions abans, durant i després de la trobada.
Els 4YFN Awards, els premis dirigits a les startups més disruptives de l'esdeveniment, reconeixeran per quart any consecutiu al millor talent innovador nacional i internacional. Les startups també protagonitzaran diverses propostes de creació i hacking dins de la mateixa trobada, entre les quals destaca Hack_d_Gap Global Challenge, l'aposta per 4YFN de Women4Tech, el nou programa de GSMA que impulsa la inclusió de les dones en la indústria mòbil.
Per últim, la trobada també comptarà amb els demodays de NUMA Barcelona i Startupbootcamp IoT&Data, que donaran veu a les startups accelerades en els respectius programes davant d'una audiència especialitzada formada per inversors, corporacions i altres emprenedors.
En el primer cas, faran el seu pitch 10 startups en etapa de creixement – característica diferencial del programa-, mentre que en el segon, ho faran 10 startups especialitzades en IoT i Big Data.
Els dos programes estan impulsats per mVenturesBcn, el programa de MWCapital que potencia la creació i el creixement de startups digitals i de la indústria mòbil.
Entre el 27 de febrer i l'1 de març, el 4YFN reuneix al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona a més de 600 startups, 700 inversors i acollirà 20.000 visitants segons les previsions, un 60% més que en l'edició de l'any passat.
Al llarg de 3 dies, l'esdeveniment comptarà amb més de 100 conferències de la mà de 270 ponents. Entre ells destaquen Terry von Bibra, Global Manager EMEA d'Alibaba; Michael Spiegelman, Director of Product Innovation for Growth & Acquisition de Netflix; Harper Reed, Next Gen Commerce de PayPal; Fernando Fanton, CTO de Just Eat, i Sir Martin Sorrell, CEO de WPP Group.
El 4YFN Barcelona 2017 arrenca amb nous espais per fomentar l'intercanvi i la interacció entre els seus participants com per exemple, les Startup Pitching Sessions, un espai on les startups, classificades per sector i maduresa, podran presentar els seus projectes davant la comunitat inversora. Per altra banda, els emprenedors també podran participar en les Industry Networking Sessions, unes jornades que, a diferència de les anteriors, neixen com un espai de networking per agrupar startups, emprenedors, inversors, corporacions i clients potencials en funció del seu àmbit d'interès.
La present edició també compta amb una aplicació pròpia, 4YFNetwork, disponible per a Android i iOS, creada per fomentar les connexions entre emprenedors, inversors i grans corporacions abans, durant i després de la trobada.
Els 4YFN Awards, els premis dirigits a les startups més disruptives de l'esdeveniment, reconeixeran per quart any consecutiu al millor talent innovador nacional i internacional. Les startups també protagonitzaran diverses propostes de creació i hacking dins de la mateixa trobada, entre les quals destaca Hack_d_Gap Global Challenge, l'aposta per 4YFN de Women4Tech, el nou programa de GSMA que impulsa la inclusió de les dones en la indústria mòbil.
Per últim, la trobada també comptarà amb els demodays de NUMA Barcelona i Startupbootcamp IoT&Data, que donaran veu a les startups accelerades en els respectius programes davant d'una audiència especialitzada formada per inversors, corporacions i altres emprenedors.
En el primer cas, faran el seu pitch 10 startups en etapa de creixement – característica diferencial del programa-, mentre que en el segon, ho faran 10 startups especialitzades en IoT i Big Data.
Els dos programes estan impulsats per mVenturesBcn, el programa de MWCapital que potencia la creació i el creixement de startups digitals i de la indústria mòbil.