Un Sant Jordi ple de roses

El confinament provoca un canvi d'hàbits en el dia de la rosa i el llibre: un usuari més previsor i es triplica la venda online

Un Sant Jordi lleno de rosas
Un Sant Jordi lleno de rosas
Redacció VIA Empresa
Barcelona
23 d'Abril de 2020

La demanda online de flors s'ha multiplicat per tres. Així ho assegura Colvin en un comunicat, on explica que el seu equip està entregant més de 12.000 tiges de roses a diferents llars de tot el territori. Aquest Sant Jordi excepcional, des de de les nostres llars i sense poder celebrar-ho als carrers com és habitual, afecta la tendència de compra; augmenta la demanda online i fa a l'usuari més previsor, segons la companyia. De fet, si bé en anys anteriors el 40% de les vendes online de roses de Sant Jordi es feien el mateix 23 d'abril, aquest any s'observa un gran canvi en la tendència de compra del consumidor que prefereix anticipar la compra per assegurar-se l'entrega.

 

A Colvin s'ha multiplicat per 10 el volum de venda online anticipada de roses respecte a les mateixes dates de l'any anterior, amb una despesa mitjana de 29 euros per ram. A més, les dades demostren un major consum online de flors a les grans ciutats i especialment en el nucli urbà de Barcelona, que aglutina el 40% del total de les vendes de roses per al dia de Sant Jordi.

 

En els últims dies, el 60% dels usuaris de Colvin són habituals de la marca que ja compraven flors de manera recurrent, la resta estan comprant les seves flors de Sant Jordi a través del web i de l'app de Colvin per primera vegada. Però qui compra aquestes roses de Sant Jordi? Si ben l'any passat el 70% dels usuaris eren homes, la tendència ens porta cap al camí de la paritat, i aquest any el 40% de les compres vénen de part d'elles.

Però la tradició de regalar una rosa a Sant Jordi no es limita a les parelles, i és que el 30% dels usuaris de Colvin compren la rosa per regalar-la a les seves mares.