07
de Març
de
2017
Act.
07
de Març
de
2017
Seat ha elevat les vendes a tot el món un 13,6% en els primers dos mesos de l'any amb 64.000 unitats. L'ofensiva de models que la companyia automobilística està duent a terme ha permès incrementar les entregues, un creixement que l'empresa espera mantenir amb els propers llançaments, entre el que destaca el primer cotxe elèctric de Seat de cara al 2019.
Dins d'aquesta estratègia destaca el llançament del primer model elèctric de la filial de Volkswagen el 2019. El president de Seat, Luca De Meo, aposta per l'electromobilitat que prendrà protagonisme de cara al 2020. "El 2019 esperem un salt i després un altre el 2025" a causa que les normatives es tornaran més restrictives, ha afegit, i ha considerat que en aquest moment, el preu dels cotxes dièsel serà molt més elevat.
Ha assenyalat que el motor dièsel per als cotxes petits suposarà un "desavantatge", i ha afirmat que la reducció d'aquest tipus de models ja s'està produint en les vendes de l'Seat Ibiza, que ha constatat que les matriculacions amb motors dièsel suposaven un 40% i ara, un 20%.
"Estudiem desenvolupar una línia de productes elèctrics aprofitant les sinergies del grup", ha assenyalat, després de recordar que pertànyer al consorci de Volkswagen dóna a Seat un "avantatge estratègic" en relació amb d'altres marques ja que poden accedir a la tecnologia que desenvolupi "sense haver de començar de zero".
La marca aprofitarà aquest avantatge en especial per al cotxe connectat, àmbit en el qual aspira a ser líder dins del grup. Malgrat que la marca traurà el seu primer elèctric el 2019, encara no ha concretat quina estratègia seguirà per endur-se els components que necessitarà aquest vehicle endollable. "El debat està obert. Estem en això", ha dit.
Un bon moment
De Meo ha destacat el bon moment que experimenta la marca, no només per les vendes, sinó pel fet que l'any 2015 l'empresa va sortir dels nombres vermells i l'any passat va tancar amb uns bons resultats financers. Meo ha explicat en la presentació de la cinquena generació del Seat Ibiza al Saló de l'Automòbil de Ginebra que "Seat és la marca amb més creixement entre les europees. Hem crescut un 30% en quatre anys. I el creixement no és només en vendes, també és en termes de resultats econòmics. Des del 2008 no s'havien aconseguit resultats tan bons".
Els darrers llançaments –l'Ateca, el León i l'Ibiza- són els principals responsables d'aquest increment de vendes, segons explica la marca i que a Espanya s'ha reflectit amb un increment del 24% de les vendes en aquest període.. L'ofensiva de productes continuarà amb un tot terreny de menor mida, batejat com a Arona i que sortirà al mercat a finals d'any.
"Volem un creixement sa. Hem de concentrar-nos en la qualitat de la venda i en els beneficis reals. No estem obsessionats per créixer", ha afirmat De Meo, que ha subratllat que no té "urgència" per omplir la fàbrica de Martorell.
Dins d'aquesta estratègia destaca el llançament del primer model elèctric de la filial de Volkswagen el 2019. El president de Seat, Luca De Meo, aposta per l'electromobilitat que prendrà protagonisme de cara al 2020. "El 2019 esperem un salt i després un altre el 2025" a causa que les normatives es tornaran més restrictives, ha afegit, i ha considerat que en aquest moment, el preu dels cotxes dièsel serà molt més elevat.
Ha assenyalat que el motor dièsel per als cotxes petits suposarà un "desavantatge", i ha afirmat que la reducció d'aquest tipus de models ja s'està produint en les vendes de l'Seat Ibiza, que ha constatat que les matriculacions amb motors dièsel suposaven un 40% i ara, un 20%.
"Estudiem desenvolupar una línia de productes elèctrics aprofitant les sinergies del grup", ha assenyalat, després de recordar que pertànyer al consorci de Volkswagen dóna a Seat un "avantatge estratègic" en relació amb d'altres marques ja que poden accedir a la tecnologia que desenvolupi "sense haver de començar de zero".
La marca aprofitarà aquest avantatge en especial per al cotxe connectat, àmbit en el qual aspira a ser líder dins del grup. Malgrat que la marca traurà el seu primer elèctric el 2019, encara no ha concretat quina estratègia seguirà per endur-se els components que necessitarà aquest vehicle endollable. "El debat està obert. Estem en això", ha dit.
Un bon moment
De Meo ha destacat el bon moment que experimenta la marca, no només per les vendes, sinó pel fet que l'any 2015 l'empresa va sortir dels nombres vermells i l'any passat va tancar amb uns bons resultats financers. Meo ha explicat en la presentació de la cinquena generació del Seat Ibiza al Saló de l'Automòbil de Ginebra que "Seat és la marca amb més creixement entre les europees. Hem crescut un 30% en quatre anys. I el creixement no és només en vendes, també és en termes de resultats econòmics. Des del 2008 no s'havien aconseguit resultats tan bons".
Els darrers llançaments –l'Ateca, el León i l'Ibiza- són els principals responsables d'aquest increment de vendes, segons explica la marca i que a Espanya s'ha reflectit amb un increment del 24% de les vendes en aquest període.. L'ofensiva de productes continuarà amb un tot terreny de menor mida, batejat com a Arona i que sortirà al mercat a finals d'any.
"Volem un creixement sa. Hem de concentrar-nos en la qualitat de la venda i en els beneficis reals. No estem obsessionats per créixer", ha afirmat De Meo, que ha subratllat que no té "urgència" per omplir la fàbrica de Martorell.