• Economia
  • Tests d'antígens per fer congressos

Tests d'antígens per fer congressos

El Tourism Innovation Summit 2020 de Sevilla farà tests a tots els congressistes, conferenciants i personal de l'organització per prevenir el contagi de la covid-19

La presentació oficial del Tourism Innovation Summit 2020 a Sevilla, que farà tests d'antígens als congressistes | Cedida
La presentació oficial del Tourism Innovation Summit 2020 a Sevilla, que farà tests d'antígens als congressistes | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
11 de Novembre de 2020
Act. 11 de Novembre de 2020

El Tourism Innovation Summit se celebrarà entre el 25 i el 27 de novembre a Sevilla. Tot i la incertesa que provoca la covid-19, els organitzadors han presentat oficialment el congrés. Per evitar contagis, tots els congressistes, conferenciants i personal de l'organització s'haurà de sotmetre a tests d'antígens. De fet, aquestes proves per detectar el coronavirus són la principal demanda que fa el sector a les autoritats per poder reactivar l'activitat. 

Tests d'antígens a l'origen i la destinació és la proposta del TIS2020 per fer recuperar la confiança dels viatgers i turistes, davant les evidències que el virus no desapareixerà d'un dia per l'altre. Així s'ha anunciat a la presentació oficial de l'esdeveniment, que organitza l'empresa catalana de fires Nebext. Amb aquest saló volen establir el full de ruta per a la recuperació del sector l'any que ve.  

"És una excel·lent oportunitat per demostrar que es poden realitzar aquest tipus d'esdeveniments seguint la normativa sanitària vigent", ha indicat Antonio Muñoz, delegat d'Hàbitat Urbà, Cultura i Turisme de l'Ajuntament de Sevilla. Per la seva banda, el director general del TIS, Alberto Planas, ha indicat que "el Tourism Innovation Summit és un congrés creat des de la indústria i per a la indústria, que convertirà Sevilla en la capital mundial de la innovació tecnològica del sector turístic". 

Portugal serà el país convidat de la primera edició, que comptarà amb un 30% de participants del sector hoteler, un 22% de les destinacions turístiques, un 19% dels canals de distribució, un 17% de les aerolínies, creuers i empreses de lloguer de cotxes, i un 7% d'altres organitzacions empresarials.