El Gremi d'Hotels de Barcelona i l'Ajuntament de la capital catalana impulsen la setmana de les terrasses, després de dos anys d'aturada a causa de la pandèmia. La desena edició de l'esdeveniment tindrà lloc del 10 al 19 de juny. 56 hotels oferiran prop de 150 activitats culturals i gastronòmiques, obertes i gratuïtes. El president del Gremi, Jordi Clos, ha celebrat la recuperació d'una de les accions "més icòniques" per al sector de la ciutat, i ha recordat que en les nou edicions celebrades fins ara hi han participat més de 300.000 persones. El regidor de Turisme i Indústries creatives de l'Ajuntament, Xavier Marcé, ha destacat que l'acció vincula el turisme amb l'oferta cultural i gastronòmica local.
Fins ara, la Setmana ha sumat més de 300.000 persones participants. Per a Clos el parèntesi de la crisi sanitària, amb l’activitat hotelera en mínims, ha estimulat l’organització d’una edició molt especial. "Tenim moltes ganes de tornar a veure les nostres terrasses plenes de vida i fer disfrutar els nostres veïns amb les vistes que ofereixen i les propostes culturals i gastronòmiques extraordinàries que hi trobaran", ha assenyalat. L’oferta inclou des de concerts de música en directe fins a tallers i tastos de còctels o cuina.
L'agenda programada per als deu dies reals que componen l’oferta inclou opcions per a tots els gustos i públics. La llista completa es pot consular a mesquehotels.cat o des de l’app Diskover.