UNO celebra el seu 50 aniversari sent el primer joc a escala mundial que fomenta el joc inclusiu i obre les portes a la cultura. Segons informa Mattel en un comunicat, la marca llança la seva edició premium per commemorar el seu aniversari, que inclou una moneda daurada exclusiva, una targeta i una norma especial "50/50".
A més, amb motiu del 50 aniversari, UNO convidarà els seus afeccionats a celebrar el seu aniversari a través d'una sèrie de tornejos organitzats per Mattel. Al llarg de l'any, UNO organitzarà els Celebratory Games, campionats online a través de plataformes digitals com l'aplicació mòbil d'UNO o la pròpia plataforma UNO. En aquests campionats en línia podran participar fans i aficionats de tot el món.
D'altra banda, a Estats Units se celebrarà UNO Championship, la primera sèrie de campionats oficial d'UNO que ofereix als aficionats nord-americans l'oportunitat de demostrar que són els millors jugant a UNO.
Des d'artistes icònics fins a atletes i organitzacions sense ànim de lucre, UNO es compromet a desenvolupar diverses associacions que construeixin productes inclusius, sostenibles i culturalment rellevants.