La Barcelona Wine Week tanca amb un impacte de 12 MEUR

La tercera edició de l'esdeveniment ha comptat amb la participació de 828 empreses expositores

Imatge de la Barcelona Wine Week | ACN Imatge de la Barcelona Wine Week | ACN

La tercera edició de la Barcelona Wine Week ha consolidat la capital catalana com un dels punts de trobada de referència del sector del vi a escala internacional. Des de principis de setmana i fins la jornada de dimecres, les instal·lacions de Fira de Barcelona ha acollit 828 empreses expositores. 

Aquesta xifra representa un increment d’un 27% respecte l’edició de l’any passat. Durant tres dies, 20.000 professionals han transitat pel recinte de Montjuïc. Un 20% d’aquest segment és públic internacional, principalment de països de la Unió Europea i Estats Units. 

“En aquesta edició, el saló s’ha posicionat com el millor punt de trobada sectorial per a tots els professionals de la indústria del vi”, apunta Javier Pagés. El president de la Barcelona Wine Week afegeix que el certamen “és una plataforma única de negocis i promoció per al sector, des d’on projectar internacionalment la qualitat i la diversitat del vi”. 

L’organització de la fira i els cellers expositors han impulsat unes 8.000 reunions amb compradors procedents de mercats estratègics com Alemanya, Regne Unit, Japó, Xina o Brasil. Els impulsors de la Barcelona Wine Week calculen que l’esdeveniment ha generat un impacte econòmic de 12 milions d’euros a la ciutat. 

Més informació
Barcelona Wine Week, una gran anyada per a la ciutat
El sector del vi al sud d'Europa mira a Barcelona
L'eix mediterrani que uneix la música i el vi
Avui et destaquem
El més llegit