WhatsApp introduirà anuncis en els stories el 2020 com ja fa Instagram des de fa temps. La xarxa social de missatgeria instantània també vol aprofitar el potencial publicitari d'aquestes plataformes i, de manera similar a Instagram, col·locarà els anuncis enmig dels diferents estats dels contactes.
El consultor tecnològic Matt Navarra ha publicat les primeres imatges de com es veurà la publicitat que, de fet, agafarà el model que utilitza Facebook: els anuncis apareixeran intercalats entre els stories i hi haurà l'opció de saltar-los o accedir a més informació.
Coming Soon to @WhatsApp...
— Matt Navarra (@MattNavarra) 21 de maig de 2019
- WhatsApp Status (Stories) to get Ads in 2020
- WhatsApp for Businesses to get richer messaging format options
- WhatsApp product catalog to be integrated with existing Facebook Business Manager catalog
h/t + @Olivier_Ptv
at #FMS19pic.twitter.com/Z5LsbADNbP
Les empreses també podran enviar missatges en diferents formats per comunicar-se amb els seus clients o treballadors a través de WhatsApp Business. De moment, però, la companyia no es planteja introduir anuncis invasius dins dels xats a no ser que s'estableixi una conversa amb una empresa.
Per tot plegat, la multinacional de Mark Zukerberg també s'està plantejant unificar el catàleg de productes de WhatsApp i el de Business Manager de Facebook per convertir-lo en un únic catàleg per a les dues xarxes.