• Empresa
  • AB Biotics vol ser present a 60 mercats a final d'any

AB Biotics vol ser present a 60 mercats a final d'any

L'empresa biotecnològica amplia capital en 4,7 milions per accelerar la seva internacionalització

AB Biotics va néixer el 2004 com a startup en la Universitat Autònoma de Barcelona
AB Biotics va néixer el 2004 com a startup en la Universitat Autònoma de Barcelona
Europa Press
28 de Setembre de 2016
Act. 28 de Setembre de 2016
L'empresa biotecnològica catalana AB Biotics ha ampliat capital per 4.787.339,20 milions d'euros amb l'emissió de 2.992.087 noves accions amb un valor nominal de 0,05 euros per títol i a un preu d'emissió d'1,6 euros per acció, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Els recursos aconseguits aniran dirigits a l'execució del Pla de Negoci i Pla d'Internacionalització, així com a enfortir l'estructura operativa de l'empresa per poder donar resposta al creixement previst els anys vinents.

El Pla d'Internacionalització té com a objectiu incrementar el nombre de socis i mercats; l'empresa va tancar 2015 amb presència en 38 països i espera acabar 2016 estant en més de 60 mercats.

AB Biotics, fundada el 2004 i que cotitza al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) des del 2010, ha crescut a doble dígit en els últims tres anys, i augura que el Pla d'internacionalització permetrà consolidar aquest creixement fins a aconseguir resultats nets "en un futur pròxim".

Els consellers delegats de la companyia, Miquel Àngel Bonachera i Sergi Audivert, han coincidit que aquesta operació també permetrà enfortir el balanç de la companyia i incrementar la seva flexibilitat financera per complir els objectius estratègics de vendes en un termini de tres anys.