MyPoppins ha tancat la seva segona ronda d'inversió d'un milió d'euros amb l'objectiu de portar a terme una nova etapa de creixement internacional, segons ha informat la startup en un comunicat. En aquesta sèrie A d'inversió hi han participat inversors com Brainstorm ventures, Grup Girbau, Esade, l'Iese o el Col·legi d'Economistes.
Segons el CEO i cofundador de la companyia de connecta particulars amb professionals de la neteja, Aleix de Castellar Estella, "l'objectiu és bàsicament impulsar l'expansió internacional i el desenvolupament de la tecnologia per optimitzar i escalar tots els processos interns".
Després de tancar el 2018 amb un creixement del 600%, i amb un volum de negoci superior al milió d'euros, la startup es planteja realitzar dues obertures de centres de negoci durant el 2019 en dues ciutats de l'Amèrica llatina diferents al seu desembarcament a la Ciutat de Mèxic, on també llançaran una nova línia de serveis per a empreses.
De Castellar sosté que aquest "és un mercat gegant amb grans oportunitats de creixement" i explica que "el nostre objectiu és consolidar un equip a Mèxic que pugui ser el nostre hub per a tots els mercats que operem a Latam". El CEO de MyPoppins afegeix que "hem replicat el mateix model d'Uber aconseguint oferir un servei transparent, amb professionals degudament donats d'alta com a autònoms i pagant els seus impostos".