La biotecnològica AB-Biotics va registrar unes pèrdues de 894.781 euros durant l'exercici del 2017, la qual cosa suposa una millora del 85% enfront dels nombres vermells de 5.988.928 euros recollits a l'exercici anterior, segons es consta a la informació remesa al Mercat Alternatiu Borsari (MAB).
L'import net de la xifra de negocis va ascendir a 7,2 milions d'euros, un 82% més respecte als 3,96 milions facturats un any abans i un 67% per sobre de l'objectiu marcat a principis de 2017 i que era de 4,3 milions.
Productes i mercats estrella
La companyia fundada el 2004 pel nutricionista i tecnòleg Sergi Audivert i el bioquímic Miquel Ángel Bonachera. ha basat el seu creixement a concentrar esforços en productes com AB Life, AB Kolicare, i3.1, AB Dentalac, AB Intimus i Neurofarmagen, que representen el 80% de les seves vendes, i a potenciar els seus mercats principals, on els productes de lliure venda o OCT són més importants, com França, Alemanya, Itàlia, els Estats Units, Mèxic, el Brasil, la Xina, Rússia, Anglaterra i el Japó.
El passat 28 de març, la companyia va anunciar un acord amb la multinacional japonesa Kaneka Corporation pel qual va tancar la llicència dels productes d'AB-Biotics per als Estats Units i el Japó. A més, Kaneka ha adquirit accions ha aconseguit el 34,05% del capital de la biotecnològica catalana.