Abacus cooperativa ha fet públics els resultats del seu exercici 2015 amb unes xifres que reflecteixen un creixement del 5% en les seves vendes i que tanquen el 2015 amb uns ingressos de 86,35 milions d'euros. Destaca el bon comportament del llibre, especialment infantil i juvenil que ha crescut prop d'un 13% en comparació amb l'anterior 2014.
D'altra banda, les compres realitzades a través dels canals online de la cooperativa han crescut al voltant d'un 67% respecte a l'any anterior, reflectint també la tendència a l'alça dels llibres infantil i juvenil, que han incrementat les seves vendes online en més d'un 89%.
El director general d'Abacus cooperativa, Miquel Àngel Oliva, ha volgut destacar "el bon comportament de les vendes i els esforços que ha realitzat Abacus per apropar-se al soci i client, amb un model de proximitat, a través no només de la xarxa d'establiments sinó de tots els canals de venda, comunicació i d'interacció de què disposa la cooperativa. Un exemple que això està funcionant és l'increment de les vendes online que hem enregistrat", explica Oliva.
Durant el passat 2015 la cooperativa va obrir dos nous establiments, l'un al centre comercial Baricentro de Barberà del Vallès i l'altre a Abrera. A més, va celebrar els 25 anys de la cooperativa a Cornellà de Llobregat.
El proper mes de maig la cooperativa celebrarà la seva Assembla General anual, on es presentarà el Pla Estratègic d'Abacus per als propers tres anys (2016-2018) amb el qual l'organització arribarà als 50 anys de vida.
D'altra banda, les compres realitzades a través dels canals online de la cooperativa han crescut al voltant d'un 67% respecte a l'any anterior, reflectint també la tendència a l'alça dels llibres infantil i juvenil, que han incrementat les seves vendes online en més d'un 89%.
El director general d'Abacus cooperativa, Miquel Àngel Oliva, ha volgut destacar "el bon comportament de les vendes i els esforços que ha realitzat Abacus per apropar-se al soci i client, amb un model de proximitat, a través no només de la xarxa d'establiments sinó de tots els canals de venda, comunicació i d'interacció de què disposa la cooperativa. Un exemple que això està funcionant és l'increment de les vendes online que hem enregistrat", explica Oliva.
Durant el passat 2015 la cooperativa va obrir dos nous establiments, l'un al centre comercial Baricentro de Barberà del Vallès i l'altre a Abrera. A més, va celebrar els 25 anys de la cooperativa a Cornellà de Llobregat.
El proper mes de maig la cooperativa celebrarà la seva Assembla General anual, on es presentarà el Pla Estratègic d'Abacus per als propers tres anys (2016-2018) amb el qual l'organització arribarà als 50 anys de vida.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.