Abacus Cooperativa té previst créixer un 13,8% fins a arribar als 100 milions d'euros en els propers tres anys, segons han informat en un comunicat, així com invertir més de vuit milions d'euros. I tot doblant els resultats anuals respecte els actuals fins arribar al milió d'euros el 2021.
Després de presentar els resultats del 2018, amb una facturació de 88,3 milions d'euros, la companyia també es marca com a objectiu la transformació digital "per afavorir el creixement de l'ecommerce i millorar l'experiència de compra de socis i clients a partir d'una proposta innovadora i reconeixible".
Precisament per això, una de les seves prioritats és el disseny i l'obertura d'una flagship store al centre de Barcelona, que, segons asseguren, ha de ser "el referent del model innovador que Abacus vol anar implementant progressivament a la resta d’establiments".
A més, Abacus Cooperativa també vol ampliar l'oferta educativa i de lleure adreçada al client i establint aliances amb tercers per aportar valor afegit i créixer en la distribució de productes i serveis per al món educatiu.