Abacus ha tancat el 2017 amb una facturació de 89,10 milions d’euros. Aquestes dades suposen un manteniment de les vendes de la cooperativa en xifres similars a les de l’any anterior, quan van ser de 89,67 milions d’euros.
Tot i això, la cooperativa preveu un creixement de vendes per sobre del 4% el 2018 i arribar als 92,85 milions d’euros, segons ha informat en un comunicat.
Les xifres registrades aquest 2017 són resultat d’un increment de les vendes a través del canal online d’Abacus de gairebé el 30,5% i de l’augment de les vendes a la comunitat educativa. Pel que fa a les vendes de llibre infantil, aquestes han crescut un 9,3%.
El director general d’Abacus, Miquel Àngel Oliva, ha destacat que “el model de compartir comunitat amb els més de 900.000 socis i sòcies ha permès mantenir el ritme de vendes de l’any passat, quan el sector i el comerç en general han patit severes caigudes generalitzades del consum a partir del mes d’agost”.