Carrefour i Uber Eats han tancat un acord exclusiu que permetrà als clients dels hipermercats accedir a un sortit de 15.000 productes a través del lliurament a domicili. La novetat d'aquesta col·laboració és que, a més de poder accedir a una àmplia gamma de productes d'alimentació, els clients també podran adquirir bricolatge, llar, esport, joguines, tecnologia i articles de Nadal amb l'avantatge de mantenir els mateixos preus que tenen a la botiga física.
De moment, aquesta nova col·laboració només està activa al Carrefour d'Hortaleza (Madrid), des d'on la companyia francesa espera poder repartir a les llars de tota la ciutat de Madrid i rodalia. Aquest, però, només és el primer pas de l'aliança i des de la cadena d'hipermercats esperen que el servei arribi a establiments de la resta de l'Estat durant els pròxims mesos.
Una nova fase en l'aliança Carrefour-Uber Eats
Amb aquest nou servei Carrefour, es converteix a la primera cadena a Espanya a oferir tecnologia, esport i joguines en aquesta plataforma. Prèviament a aquest acord, Carrefour i Uber Eats ja oferien des de 2022 serveis de lliurament a domicili a més de 300 establiments de l'Estat, cosa que permetia als clients rebre les seves compres en menys de 30 minuts, cada dia de la setmana.
La companyia de distribució assegura que vol "continuar enfortint" el seu compromís amb el preu dins de la seva estratègia i "adaptar-se a les necessitats dels clients i millorar la seva experiència de compra", amb el propòsit de desenvolupar un model omnicanal robust i liderar el mercat del comerç electrònic.