
Aigües de Barcelona ha col·locat al voltant del Mobile World Congress (MWC) un total de 30 fonts d'aigua de l'aixeta, una aigua de proximitat que, segons l'empresa, contribuirà a la generació d'un doble benefici socioambiental: la hidratació de les persones i la minimització de residus. Aquesta iniciativa pretén incrementar l'impacte positiu en la sostenibilitat de l'esdeveniment i del territori metropolità.
A més, la companyia, que amb aquesta col·laboració s'ha convertit en Sustainability Partner de l'esdeveniment, busca sensibilitzar digitalment tots els assistents sobre els beneficis ambientals que es generen durant la cita; així, per exemple, està donant a conèixer les dades del volum d'aigua del grifó consumida i l'estalvi de residus aconseguit a través de les pantalles instal·lades pel recinte.
Un model similar al d'altres esdeveniments de la ciutat
De aquest mode, Aigües de Barcelona contribueix a la hidratació dels assistents, així com a reduir la seva empremta ambiental, tal com ja ha fet en altres esdeveniments com el Open Banc Sabadell-Trofeu Conde de Godó, la 37a Copa Amèrica de Barcelona o diverses curses populars. Amb aquestes accions, la companyia reforça el seu compromís per accelerar la transformació positiva dels esdeveniments esportius, culturals i tecnològics de l'àmbit metropolità, i convertir-los en una cita més sostenible.
La col·laboració d'Aigües de Barcelona al MWC s'emmarca en la seva determinació per liderar la transició ecològica i avançar cap a la neutralitat climàtica de les seves emissions el 2050, sempre en cooperació amb les administracions, les entitats i la ciutadania del territori.