La pròxima edició d'Alimentaria & Hostelco, que se celebrarà del 18 al 21 de març en el recinte Gran Via de Fira de Barcelona, desplegarà un programa d'activitats que abordarà els principals reptes que afronta la indústria alimentària quant a innovació, digitalització i internacionalització dels seus mercats. Hi haurà més de 350 sessions, entre ponències, taules rodones, congressos i demostracions -amb especial focus en el canal Horeca i la seva importància socioeconòmica- en les quals intervindran al voltant de 700 experts de primer nivell.
El ja clàssic centre d'innovació i negoci del saló, The Alimentaria Hub, reunirà més de 200 experts en gestió, emprenedoria i màrqueting. Els seus debats i ponències se centraran en noves tendències del mercat, amb èmfasi en la sostenibilitat, la salut i benestar i la internacionalització. Destaquen sessions com les que protagonitzaran el xef Ferran Adrià i el nutricionista i influencer Carlos Ríos, l'exposició dels 300 productes més innovadors del saló (Innoval), les solucions que proposen 14 startups cridades a revolucionar el sector de l'alimentació i l'hostaleria, i el XIV Congrés Internacional de la Dieta Mediterrània.
A més, a The Alimentaria Hub, la Federación Española de Industrias de Alimentación y Bebidas (FIAB) celebrarà una jornada centrada en la innovació, que inclourà temàtiques com l'aplicació de la Intel·ligència Artificial en el desenvolupament de nous productes. D'altra banda, la consultora Lantern oferirà una ponència sobre les deu claus per a poder innovar amb èxit en un entorn complex, i Innova presentarà les 10 tendències principals de mercat i de consum per a 2024. Per la seva part, Eatable Adventures, una de les principals acceleradores de startups del sector, analitzarà la creixent inversió en FoodTech a Espanya i Europa.
Segons J. Antoni Valls, director general d'Alimentaria Exhibitions, "en aquesta edició, Alimentaria & Hostelco s'ha bolcat a programar uns continguts del màxim interès per als professionals del canal Horeca, la fabricació, la distribució i el retail, amb l'objectiu últim d'aportar valor als seus negocis. Volem que l'esdeveniment sigui una cita per a aprendre, compartir, viure i descobrir els grans reptes i tendències de futur del sector".
Alimentaria & Hostelco dinamitza el sector amb més de 350 activitats i experiències
L'esdeveniment abordarà aspectes clau en innovació, sostenibilitat i internacionalització de les indústries alimentària i hostalera
Barcelona
11
de Març
de
2024
Act.
14
de Març
de
2024