Amazon repta a Ikea amb el llançament de Movian i Alkove, els seus dues noves marques pròpies de mobles que se sumen a la gamma que té el gegant del comerç electrònic de mobiliari de llar, segons ha informat la companyia en un comunicat.
En concret, la plataforma amplia la seva línia de llar amb aquestes marques que ofereixen als consumidors peces amb estil per al saló, menjador, dormitori i altres habitacions i cerca oferir peces versàtils que s'adapten a diferents estils de vida. A més, la multinacional té previst introduir en aquestes marques articles d'il·luminació, accessoris i tèxtils.
D'aquesta forma, Movian ofereix una col·lecció flexible i pràctica de mobles moderns d'inspiració escandinava i que compta amb articles de qualitat de disseny, mentre que Alkove és una marca de gamma alta per a clients que busquen disseny i materials d'alta qualitat.
Amazon continua ampliant la seva gamma de marques pròpies, després que comptar amb les seves línies pròpies de moda com Find, Iris&Lilly o Truth&Fable, entre altres, o Amazon Basics, que engloba productes de tecnologia i de la llar, a més de la introducció dels seus primers productes d'alimentació en el mercat espanyol, així com la seva entrada en la categoria de cosmètica, d'alimentació per a mascotes o el llançament a Espanya del seu servei de Llista de Noces.