28
d'Octubre
de
2016
Act.
28
d'Octubre
de
2016
Amazon ha obert a Castellbisbal el seu tercer centre a Catalunya pel llançament del servei Amazon Pantry, que permetrà als clients premium fer la compra setmanal a preus baixos per a la seva llar i rebre-la còmodament casa, segons ha informat la multinacional en un comunicat.
El nou centre situat al Parc Empresarial Can Pelegrí, el cinquè a l'Estat espanyol, crearà 200 noves ocupacions en els propers tres anys, compta amb 28.000 metres quadrats i forma part de la xarxa europea de centres logístics de Amazon que donarà servei als clients Pantry del Sud d'Europa.
La planta se suma als centres d'Amazon després de l'obertura d'un espai logístic urbà a Barcelona dedicat a Prime Now. A més, Amazon està construint un centre logístic de 63.000 metres quadrats al Prat, que es preveu que estigui operatiu a la tardor de 2017 i que crearà 1.500 nous llocs de treball en els propers tres anys.
El gegant del comerç electrònic segueix ampliant la seva gamma de serveis amb el llançament de Amazon Pantry i amb aquest programa els clients poden adquirir els productes que necessitin per a la seva llar, des d'aigua mineral, llet UHT, cereals, snacks, conserves, condiments i pasta fins a tot tipus de begudes, productes de cura personal, articles de neteja o menjar per a mascotes, entre d'altres.
Els clients poden adquirir les quantitats que necessitin, tant si són moltes unitats o un sol paquet, i gaudir d'una tarifa plana d'enviament de 3,99 euros per cada caixa.
Les caixes compten amb una capacitat de 20 quilos o 110 litres, l'equivalent a un carro de supermercat, i els clients poden rebre-les directament a les seves llars en un o dos dies. Aquest servei està disponible en més de 7.500 ciutats i pobles espanyols de la península i les Illes Balears.
El director general d'Amazon, François Nuyts, ha assenyalat que la companyia pensa en "noves formes per estalviar temps" als seus clients. "Amb Amazon Pantry, es pot ara fer una gran part de la seva compra setmanal online, a qualsevol hora i des de qualsevol lloc, sense haver de carregar amb pesades bosses o fer llargues cues. Amb aquest servei combinem tecnologia punta amb logística avançada per millorar l'experiència de compra dels nostres clients", ha explicat.
El nou centre situat al Parc Empresarial Can Pelegrí, el cinquè a l'Estat espanyol, crearà 200 noves ocupacions en els propers tres anys, compta amb 28.000 metres quadrats i forma part de la xarxa europea de centres logístics de Amazon que donarà servei als clients Pantry del Sud d'Europa.
La planta se suma als centres d'Amazon després de l'obertura d'un espai logístic urbà a Barcelona dedicat a Prime Now. A més, Amazon està construint un centre logístic de 63.000 metres quadrats al Prat, que es preveu que estigui operatiu a la tardor de 2017 i que crearà 1.500 nous llocs de treball en els propers tres anys.
El gegant del comerç electrònic segueix ampliant la seva gamma de serveis amb el llançament de Amazon Pantry i amb aquest programa els clients poden adquirir els productes que necessitin per a la seva llar, des d'aigua mineral, llet UHT, cereals, snacks, conserves, condiments i pasta fins a tot tipus de begudes, productes de cura personal, articles de neteja o menjar per a mascotes, entre d'altres.
Els clients poden adquirir les quantitats que necessitin, tant si són moltes unitats o un sol paquet, i gaudir d'una tarifa plana d'enviament de 3,99 euros per cada caixa.
Les caixes compten amb una capacitat de 20 quilos o 110 litres, l'equivalent a un carro de supermercat, i els clients poden rebre-les directament a les seves llars en un o dos dies. Aquest servei està disponible en més de 7.500 ciutats i pobles espanyols de la península i les Illes Balears.
El director general d'Amazon, François Nuyts, ha assenyalat que la companyia pensa en "noves formes per estalviar temps" als seus clients. "Amb Amazon Pantry, es pot ara fer una gran part de la seva compra setmanal online, a qualsevol hora i des de qualsevol lloc, sense haver de carregar amb pesades bosses o fer llargues cues. Amb aquest servei combinem tecnologia punta amb logística avançada per millorar l'experiència de compra dels nostres clients", ha explicat.