
Antai Venture Builder ha captat 11,8 milions d'euros en una nova ronda de finançament en la qual han participat diversos family offices al costat de socis estratègics com Mútua Madrileña i Banc Sabadell. Aquesta adquisició es destinarà al llançament de 12 startups tecnològiques europees i llatinoamericanes. "Estem segurs que a mesura que creem més companyies i acumulem més casos d'èxit, major serà la nostra capacitat d'atracció de talent", ha explicat en un comunicat Miguel Vicente, cofundador d'Antai VB.
Des del seu creació el 2012, Antai VB ha llançat més de 25 startups valorades en 2 bilions d'euros, que han creat més de 1.500 llocs de treball. Per a això, el grup compta amb el suport de més de 350 inversors, entre els quals es troben 150 fons de capital de risc de tot el món. Aquesta vegada, el grup ha posat el focus en la creació de startups dels sectors especialitzats en fintech, edtech, insurtech, climatetech, health tech i gran consum, así com marketplaces, SaaS i marques natives digitals.
En aquest sentit, el grup ha desenvolupat nous projectes en l'àmbit fintech i insurtech amb el suport de Banc Sabadell i Mútua Madrileña, aprofitant el coneixement i l'experiència d'ambdues entitats en les seves respectives àrees. La col·laboració fins avui ha estat d'un gran èxit i des de 2018 s'han llançat ja 7 compañías en aquests espais, amb casos d'èxito com Elma, GoCleer o SingularCover. "Sempre hem cregut que el talent és magnètic, els bons emprenedors s'atreuen entre ells i al seu entorn atreu als millors equips. Aquesta ronda és una gran notícia ja que vam sumar recursos i socis que van enriquir aquest ecosistema Antai; tant a Europa com a Llatinoamèrica", ha conclós Gerard Olivé, cofundador d'Antai VB.